Castellón de la Plana – Dagboek van het BT

27 maart 2019

Om 02.00uur vertrok de bus met 29 leden en 2 kaderleden richting Schiphol. Het inchecken en de controle van de handbagage verliep erg soepel.
Na een bak koffie en thee ging iedereen langzaam aan naar gate D77 waar om 6.50uur ons vliegtuig vertrok naar Valencia in Spanje.

Om 9.00uur kwamen we aan op de luchthaven en na de koffers te hebben gepakt

(ook de trolleys van de handbagage moesten in het ruim) stond onze begeleider ons al op te wachten om ons met de bus naar het hotel te brengen.

Het Materiaalteam + Raymon waren inmiddels ook bij ons aangekomen in het hotel na een lange rit.

Na ingecheckt te hebben ging iedereen even lekker z’n eigen ding doen; lekker uitrusten, boodschappen doen of even lekker naar het strand.

Na de lunch hebben we lekker in het zonnetje gelegen bij het zwembad. Helaas was het zwembad nog niet open.
Vanaf 19.30uur kon er gedineerd worden. Hierna ging de groep, op een enkeling na, nog even naar het strand ging om met een drankje, gitaar en gezang de dag af te sluiten. Het was vroeg rustig in het hotel!

28 maart 2019

Een groep van 7 leden en 1 kaderlid zijn vanochtend om 3 uur door Floris naar Schiphol gebracht. Ook zij konden snel inchecken en door de controle.

Na een vlucht van 2 uren werden ook zij door de gids naar het hotel gebracht waarna de Spanje groep compleet was. In plaats van uitrusten na een slapeloze nacht en de vlucht, wilden deze toppers direct met de rest mee voor het eerste optreden.

Voor we om 11.15uur richting Castellón de la Plana vertrokken, werden er nog opnames gemaakt voor een live TV programma. In Castellón aangekomen was er een korte parade richting het plein. Daar stond iets te drinken en ijs voor ons klaar.
Na nog een kwartiertje spelen op het plein startte om 14.00uur het vuurwerk. Er werd ons vooraf verteld dat dit harde knallen zouden zijn, nou…daar was geen woord van gelogen. Ongelofelijk wat een herrie en rook!

Hierna weer terug naar het hotel voor de lunch en daarna vrij tot vrijdagmiddag 29 maart om 17.00uur. Vanmiddag weer met vrijwel de hele groep bij het zwembad gelegen.

Tot zover een top reis! Een fijne groep en een nog fijnere sfeer.

Morgenavond een langere parade, waarbij we proberen via Facebook live te gaan.